Samtal med en växande kund

Ren Assistans har på kort tid fått tre nya kunder. Vi ringde upp Robert för att gratulera till framgångarna!

Hej Robert!

Grattis till att ni har fått flera nya kunder på kort tid!

- Tack så mycket! Det känns riktigt roligt.

Hur har de nya kunderna hittat till er?

- Det är våra nöjda assistenter och kunder som har rekommenderat oss till vänner och bekanta.

Hur fungerar det med Coordinare nu när ni växer?

- Jättebra! Coordinare är en stor hjälp för oss. De assistenter som följer med två av våra nya kunder har dessutom använt Coordinare hos sin tidigare arbetsgivare. De blev glada när de fick höra att vi också använder samma system, eftersom att de tycker att det fungerar bra och är lätt att använda.

Kommer ni att behöva anställa mer kontorspersonal nu när ni växer?

- Nej, inte än så länge. Med Coordinare är det så lätt att sköta uppdragen, t.ex. göra scheman, hantera tidsavvikelser och tidrapportera, att vi skulle kunna ha många fler kunder utan att anställa någon extra på kontoret.


Om Ren Assistans AB

Historien om Ren Assistans startar med att Robert börjar arbeta som assistent för Lars Gustafsson. Drömmen om att starta eget assistansföretag tillsammans blev verklighet under våren 2017. Deras gemensamma erfarenheter från två sidor av branschen, som brukare och som assistent, har lagt grunden för företagets visioner. Läs mer på Ren Assistans hemsida.

www.renassistans.se